Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2019 20:52 - Уважаеми модератори
Автор: starforta6ak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 333 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам да ви запитам, какви критерии прилагате за да наложите бан на даден потребител?
Питам, защото:
- Първо, още втория постинг който качих и се отзова на "първа" с около 130-140 прочита, където стигна до 170 и някой почна да го "помпи" до 3000+ а след това, този "някой" ви докладва, че постингът ми е "напомпен" и вие го свалихте.
- Второ, гледм че днес една видна многопрофилничка, от която са изревали почти всички блогери и която обижда най-просташки всекидневно и навсякъде, се е оплакала от моя постинг, в който няма нито една дебелашка обида. Това ли е критерия да сложите на някого бан - когато един, или няколко, безкрайно некултурни потребителя се оплачат? И значи ли това, че вие ще слагате бан на всеки срещу когото се оплаче някой?
- Трето, гледам, че не обръщате никакво внимание на блогери, които в постинги и коментари заплашват и използват крайно вулгарен език, включително към ВАС. Постингите им се вихрят на "първа", напомпени лично от тях и в тях гъмжи от най-вулгарни обиди, ще цитирам само една дума насочена към блогерка от последния постинг на най-фрапиращия с простащина потребител - "пачавра", а постингът му си вися на първа, получи си медалчетата, а аз ви питам за бан:))) Ако случайно пък не сте го видели, ето ви го:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/06/23/ami-ne-ne-stava-taka-ne-i-pri-lichnostite.1662709

Уважаеми модератори, след като сте изтървали платформата си до такава степен, че "невидими" за вас помпаджии си правят каквото искат с първата ви страница, а отявлени простаци, обиждат с изрази 18+ безнаказано, то бъдете така добри да изтървете положението за всички, не само за някои.
В този смисъл, настоявам или да въведете ред за всички (какъвто ако имаше, този ми акаунт въобще нямаше да съществува), или бъдете така добри да махнете бана ми.

                                                                                                С Уважение:  Стар




Гласувай:
4



1. tonsun - И аз искам обяснение, защо посто...
25.06.2019 23:12
И аз искам обяснение, защо постовете ми не излизат на общата стена и поради каква причина!
Вчера попитах на ЛС, но отговор не получих.
Надявам се, като отговорите на starforta6ak, да отговорите и на мен.
Ако целта е да се правят нови профили...още от сега Ви заявявам...няма да го бъде. Аз правя един профил, проявявам уважение към всички, които спават нормите на културно поведение, спазвам правилата и нямам никакво намерение да "роя" профила си.
Ако смятате, че поведението ми е недопустимо за вашият сайт искам да ми го заявите открито и в прав текст.
С уважение! Tonsun
цитирай
2. анонимен - Уважаеми модератори, какво стана ...
25.06.2019 23:20
Уважаеми модератори, какво стана сега - свалихте на колегата цитирания от мен постинги и си измихте ръчичките. Нещо не ми се връзват нещата, вие как точно си представяте модерирането на платформата - като социалистически бардак, в който комшиите се клепат един друг и който чинно докладва в ДС-то, той печели? Аз нямам намерение да ровя и препрочитем постинги и коментари за да върша чужда работа, както и не намирам за резонно да ми слагате бан, затова, че съм взел на подбив такива крайно неадекватни индивиди като цитирания преди малко. Защото, ако по някоя буквичка от правилника ви, за ника ми, или за нещо друго заслужавам бан, то въпросния заслужава бан за цялостно творчество, а и далеч не е само той.
А отговор на въпроса, какво е това безобразие дето се вихри с "помпане", слагане на минуси от кухи профили и прочие чуднотийки?
цитирай
3. анонимен - И аз искам обяснение, защо посто...
25.06.2019 23:27
tonsun написа:
И аз искам обяснение, защо постовете ми не излизат на общата стена и поради каква причина!
Вчера попитах на ЛС, но отговор не получих.
Надявам се, като отговорите на starforta6ak, да отговорите и на мен.
Ако целта е да се правят нови профили...още от сега Ви заявявам...няма да го бъде. Аз правя един профил, проявявам уважение към всички, които спават нормите на културно поведение, спазвам правилата и нямам никакво намерение да "роя" профила си.
Ако смятате, че поведението ми е недопустимо за вашият сайт искам да ми го заявите открито и в прав текст.
С уважение! Tonsun

Те няма да ти отговорят, но аз ще го направя - постингите ти не се виждат защото са ти сложили и на теб бан. Не ме питай защо - не знам:)
Сега дефакто можеш да си пишеш колкото си искаш, ще те четат само тези които виждат ника ти и като кликнат върху него, виждат и постингите ти. А да коментираш можеш ли? Питам, защото аз така разбрах че имам бан, опитах да коментирам и ми изписа, че немога защото имам бан. По-късно, сигурно омилостивени от постинга ми, модераторита са благоволили да ми разрешат да коментирам:)
цитирай
4. tonsun - И аз искам обяснение, защо посто...
25.06.2019 23:53
анонимен написа:
tonsun написа:
И аз искам обяснение, защо постовете ми не излизат на общата стена и поради каква причина!
Вчера попитах на ЛС, но отговор не получих.
Надявам се, като отговорите на starforta6ak, да отговорите и на мен.
Ако целта е да се правят нови профили...още от сега Ви заявявам...няма да го бъде. Аз правя един профил, проявявам уважение към всички, които спават нормите на културно поведение, спазвам правилата и нямам никакво намерение да "роя" профила си.
Ако смятате, че поведението ми е недопустимо за вашият сайт искам да ми го заявите открито и в прав текст.
С уважение! Tonsun

Те няма да ти отговорят, но аз ще го направя - постингите ти не се виждат защото са ти сложили и на теб бан. Не ме питай защо - не знам:)
Сега дефакто можеш да си пишеш колкото си искаш, ще те четат само тези които виждат ника ти и като кликнат върху него, виждат и постингите ти. А да коментираш можеш ли? Питам, защото аз така разбрах че имам бан, опитах да коментирам и ми изписа, че немога защото имам бан. По-късно, сигурно омилостивени от постинга ми, модераторита са благоволили да ми разрешат да коментирам:)


Да. Мога да коментирам и ника ми излиза нормално...
Но обикновено, когато са нарушени с нещо правилата, администраторите правят някакво предупреждение или информират съответния профил, че е сгафил.. Докато тук.. ни вопъл, ни стон, ни отговор на конкретното ми питане...Аджаба Защо???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforta6ak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9734
Постинги: 4
Коментари: 34
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031